Skuuulan.

Jösses vad det blåste imorse. Jag hörde redan när jag vaknade hur det susade ute och ville verkligen inte gå upp. Men jag lyckades dra mig upp tillslut. Det blev inte så mycket med packandet igår så jag fick slänga ner lite kläder imorse. När jag skulle gå till skolan så blåste det fortfarande och det var inge vidare kan jag lova. Som tur är så har jag inte så jättelångt till skolan så det gick ganska så bra.
Är på första lektionen nu men vi har ingen lärare för att hon är sjuk. Vi ska fortsätta jobba med våran känsla som vi valt men jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer men jag får väl sitta och pyssla lite med det.
Hörs senare.
snee
Angelica, Sofie och Anna
Malin, Erica och Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0