Tandläkaren.

När jag klivit av tåget så stod mamma där med bilen och väntade på mig. Vi åkte hem en snabbis och sen tillbaka till hova för min tid hos tandläkaren. Det gick bra och hon sa att jag skulle fortsätta som jag gör, alltså dragit ner på cola, borsta med speciell tandkräm och använda ett flourskölj. Det har faktiskt funkat ganska bra med detta och jag kommer absolut fortsätta.
Efter besöket hos tandläkaren så gick vi in lite snabbt på ica och sen åkte vi hem igen. Skönt att vara hemma kan jag lova. Mamma håller på och laga mat så jag ska snart få lite mat i magen. Efter det så ska jag dra igång med pluggandet. Jag måste verkligen dunderplugga idag om jag ska klara mig!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0