Tips.

Har gjort en ny kategori i bloggen. Där kommer jag tipsa om en massa olika saker som jag vet eller tycker om.



Först ut kommer någonting som jag använder varje dag. Det är en rengöringsmjölk från L300.
Den tar bort sminket jättebra, det märks speciellt på handduken för den är inte brun eller svart av en massa smink. Jag gillar den också för att den torkar inte ut huden utan man blir mjuk utav den.
Min hy har blivit mycket bättre efter att jag började använda den och nu vill jag inte byta.
Jag minns inte vad priset ligger på men det är inte så mycket har jag för mig. Det finns att köpa på apoteket och jag rekomenderar det verkligen.


Kom ihåg att detta är hur den är på mig! Den kan självklart vara annorlunda på någon annan men för mig så fungerar den hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0