Tre saker.

Jag har inget att skriva om så jag tänkte skriva tre saker som ni kanske inte visste om mig.
Det ena är mindre viktigt än det andra.


1. Jag har svårt för att visa känslor. Jag jag vet inte om det är för att jag inte vill visa mig sårbar eller vad det är men jag gör det väldigt sällan och det får jag höra ibland med. Om jag tex är ledsen över något så biter jag ihop och sen bryter jag istället ihop när jag är själv vilket kanske inte är så bra alla gånger. Men sån är jag och jag har nästan alltid varit sån.

2. Något som jag verkligen HATAR är när folk härmar en med saker. Fan vad arg jag blir. Visst, det kan bero lite på vad det är men ändå. Ha egen fantasi för i helvete. Jag har alltid hatat det, tom när jag var liten haha.. Aja, hur som.. det är kanske något som jag måste bli bättre på helt eller lära mig att acceptera helt enkelt.

3. Om jag inte har någonting att göra eller om jag har en massa tankar i huvudet så brukar jag läsa en massa olika låttexter på datorn. Jag söker på en låt på google som jag kommer på och sen sitter jag läser text efter text. Oftast läser jag då sånt som jag kan känna igen mig i. Jag tycker det är en skön grej att göra om man har en massa tankar i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0