Statt

Igår så blev det ingen mer uppdatering på kvällen för vid halv sex så bestämde jag och sara att vi skulle dra till Mariestad.
Jag fick snabba mig som tusan att duscha och fixa mig för vid sju så var mamma tvungen att skjutsa mig till Sara. Har nog aldrig fixat mig så snabbt.. Dock missade jag lite grejer men det löste sig ändå.
Mötte upp Sara vid kiosken och så hoppade vi på bussen där för att åka till Mariestad. väl där så gick vi direkt till Johanna T, där det var lite mer tjejer. Vi satt där och snackade ett tag och bara hade det allmänt trevlig. Sen skulle jag och Sara dra vidare till ett annat ställe en liten sväng. Var inte där alls länge innan vi åkte till statt. Vi gick in där strax innan 11 tror jag. I början så var jag lite osäker på om jag ens ville gå in för det såg inte så rockigt ut men är glad att jag gjorde det. Jag hade jättekul och dansade tills mina ben värkte.
Vid klockan 2 så kom Johannas mamma och hämtade oss och så fick jag skjuts hem. Det var så himla skönt att koma hem och lägga sig i sängen. Somnade som en stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0