What to do?

Eftersom det inte var någonting roligt på tv så beslöt jag mig för att diska ändå. Nu är det rent och fint och jag slipper komma hem till en hög med disk på torsdag. Nu funderar jag på om jag ska plugga, packa eller kolla tv.
- Jag behöver plugga eftersom vi har prov på torsdag..
- Jag måste packa eftersom jag ska till Hova imorgon..
- Jag vill kolla tv för jag orkar inget annat..
Får nog bli lite pluggande och efter det packar jag.. sen lite tv om jag hinner men troligtvis så är jag trött efter det så då väntar sängen.
-
Imorgon ska jag sluta lite tidigare för att jag ska åka hem till Hova, jag ska nämligen till tandläkaren. Återbesök för att se om jag lyckats stoppa försvinnandet av min emalj. Senare på kvällen så passade jag på att boka in en klipptid när jag ändå är hemma. Tycker inte det är så rockigt att behöva klippa sig en fredag när jag kommer hem så bäst att passa på nu.
Jag stannar och sover i Hova då jag skulle komma tillbaka så himla sent om jag skulle åka till Skövde igen. Ser inte direkt fram emot att behöva gå upp kl 5 igen men det får väl gå för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0