110106

Är riktigt seg nu för tiden men vill bara slappa nu sista dagarna på lovet. I helgen kommer det ju hända en massa så jag passar på medan jag kan.
Idag så gick jag upp vid tolv tiden och sedan dess så har jag legat här med datorn i knät. Ska ta en promenad med mamma snart för jag behöver komma ut och få lite frisk luft. Har suttit inne nu i två dagar utan att komma utanför dörren.
På lördag så åker jag och mamma upp till Örebro ganska så tidigt. Där ska vi gå på stan först och sen ska vi gå på idols turné. Vi har även bokat rum på hotell så vi kommer stanna där över natten. Sen på söndagen så drar jag till skövde eftersom skolan börjar på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0