110114

Igår packade jag ner alla sakerna som jag skulle ha med tillbaka till Hova och sen fixade jag lite. På kvällen precis när jag hade lagt mig så hör jag hur grannen drar igång musik och spelar som bara den. Seriöst! Jag kunde ligga och sjunga med till låtarna, så väl hördes det. Det tog ett tag innan jag kunde somna men tillslut så gick det.
Idag så fick jag släpa med mig mina saker till skolan eftersom jag inte hinner tillbaka till lägenheten efter skolan. Som tur är så har jag inte med mig så mycket! Det ska bli riktigt skönt att komma hem idag kan jag lova. Saknar det!
Nu har jag precis noppat och färgat Mirellas ögonbryn samt färgat hennes ögonfransar. Det blev mycket bra! Sen färgade hon även mina ögonfransar och noppade min ögonbryn, det blev med jättebra!
min frulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0