110119

Slutade för ca en timme sedan så jag kom hem för en stund sen. Dagen i skolan har gått ganska så snabbt och sen fick vi sluta tidigare på det med. Hur bra!
Ska styra ihop lite mat om en stund för jag börjar på att bli lite hungrig, men får vänta lite med det för att vaktmästaren är nämligen här idag igen. Denna gången var jag hemma när han kom med. Han håller på och fixar lampan i kylskåpet tror jag. Kommer inte ihåg vad det var som han skulle göra men.. Han fixade ju även mina kranar igår så nu droppar dom inte längre. Underbart!
-
När jag för en gångs skull tar kort så har jag absolut dom tråkigaste kläderna som finns på mig..
Aja.
Tröja: wesc
Jeans: gina
Ringar: style by tyra
Tycker det är snyggt med uppvikt ärm på munkjackor
-
(HAHAHA, kom precis en snubbe som stannade i lyftkran utanför min balkongdörr, skulle visst byta några takpannor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0