110131

Kom hem för en liten stund sen. Sista lektionen var hantverk och då övade vi ännu en gång på att sota. På fredag är det prov på det men jag tror att jag ska fixa det.  Vi fick sluta över en timme tidigare så då passade jag på att sticka ner till stan efter skolan. Jag visste precis vad jag skulle ha så det gick snabbt. Nu sitter jag här i soffan och kollar tv. Ska börja med maten om en stund, funderar på om det blir taco idag, mums!
På tal om mat så har vi bytt till den maten som vi ska ha i skolan nu. Vi går till en restaurang som heter Glädje. Maten var verkligen god och jag tror att detta kommer bli toppen. Det ligger nära skolan med så vi slipper att gå så långt vilket också är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0