Fika med Linda.

Idag så skyndade jag mig hem efter skolan för att lämna mina saker. Efter det så gick jag tillbaka igen för att möta upp Linda. Vi bestämde på morgonen att vi skulle träffas och ta en fika tillsammans. Vi satt där och pratade i runt två timmar men vi har inte träffats på ett tag så det fanns en del att prata om och det var mycket trevligt.
Kom tillbaka till lägenheten för en stund sen och nu står maten i ugnen med. Är inte så hungrig men får väl ta och stoppa i min lite ändå.
Linda, jag och michaela på midsommar, hur underbart?

Kommentarer
Postat av: Linda

Var jätte trevligt!

Säger samma sak här, maten är klar och jag är inte alls hungrig. den där latten och kakan var lite mastigt hihi :)!

2011-01-24 @ 18:17:03
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: michaela

Saknar det nått otroligt mycket. Nu får det fanimej ta och bli sommar snart alltså!

2011-01-24 @ 22:22:42
Postat av: Amanda

Ja verkligen, håller med!

2011-01-25 @ 12:06:00
URL: http://amandakylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0