Ikea.

Imorgon ska jag ju åka hem till Hova igen. Det ska bli så himla skönt, speciellt när jag inte var hemma förra helgen. Direkt när jag kommer hem så ska jag och mamma, eventuellt pappa med åka upp till Örebro. Mitt bord har kommit nu och även byrån som jag kanska ska köpa så vi ska hämta det. Sen ska vi nog även kolla lite i affärer, jag vill bland annat in på H&M. Skulle egentligen ha gått in där i veckan här i Skövde men jag har inte hunnit och sen har jag inte orkat nu när jag är sjuk.
Hoppas bara att jag hittar det jag vill ha.
Detta är bordet som jag ska köpa, har redan stolar till så det är bara bordet som saknas!

Kommentarer
Postat av: cjtp

vad är det för sorts bord?

2011-01-27 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0