Jacket.

Min jacka har gått sönder..
Dragkedjan delar på sig när man drar upp den, om man inte drar upp jättesakta. Jag och mamma var inne på Vero Moda där den är köpt och frågade om dom kunde laga den men det kunde dom inte. Det enda vi kunde göra var att reklamera den men då var vi tvugna att ha kvitto och det tror mamma att hon har slängt.
Det är nästan ingen idé att byta dragkedjan heller för det kostar en del så då kan jag lika gärna köpa en ny jacka.
Synd tycker jag för jag gillade verkligen jackan. Kan ju fortfarande använda den men då måste jag dra upp dragkedjan i slow motion. Lite jobbigt kanske..

Kommentarer
Postat av: Linn

Testa att tryck ihop (med tång) dragkedjan som man drar upp med! Liksom där på sidorna, sen kan du dra ett sterainljus över dragkedjan och dra med handen över så inget liksom "skräp" är kvar :)

Det brukar funka för mig, ett tips och se om du får det att fungera :)

2011-01-29 @ 21:37:06
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0