Lucky me

Och DÄR var jag hemma igen.. Tur att jag gick till skolan, oerhört!
Nej, jag är arg över att jag inte stannade hemma ändå. Kämpade mig upp och iväg till skolan helt i onödan. När jag kom till skolan så fick jag reda på att Marie (våran stylistlärare) är sjuk så vi ska ta fram en bild på en sotning för att sedan göra sen själva. Enda anledningen till att jag gick till skolan över huvud taget var för att Marie skulle visa oss hur man sotade. Vi hade natur på morgonen men då var läraren sjuk där med så vi fick jobba själva. Efter det så gick jag hem för jag känner mig inte bra och då känns det bara onödigt att vara kvar när jag egentligen bara gick dit för att vara med på genomgången. Vi har även matte i slutet av dagen men den ska jag försöka att göra här hemma istället.
Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0