110710

Idag var jag lite seg på morgonen men efter en stadig frukost och en kopp kaffe var jag på banan igen. Fixade mig lite smått och lite senare åkte jag och Johanna ner till Hova. Vi kollade runt lite och satte oss sedan med varsitt stubbabröd, åh så gott det är! Vi kollade på kortegen och en stund efter det drog vi oss hemmåt.
För tillfället sitter jag här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt, riktigt skönt. Ska nog ta och sova om en stund för imorgon behöver jag troligtvis gå upp i skaplig tid.


Kommentarer
Postat av: Martin Stenberg

Hej Amanda Kylén!

Du råkar ha en bild på din blogg som jag gärna skulle vilja låna av dig för att använda i PR för Hova riddarvecka. Slumpen gör att vi inte har en vettig bild från marknadsgatan, men du har tagit en sådan. Den ligger på din blogg 10 juli 2011 som sista bild. kan du tänka dig att skicka den till mig snarast? Helst som jpeg om du kan. Till [email protected]

Helst redan under dagen.

Martin Stenberg

ordf Hova riddarvecka besöksmålsgrupp

Dykarvägen 3, 547 72 Otterbäcken

0551-223 00, 070-610 08 90.

PS Om du var och tittade på kastmaskinen så var det jag som berättade och spelade Herr Harald Sture i det lilla spelet. Fixar du bilden och kommer till riddarveckan 2012, kom till mig på skjutplatsen så skall jag bjuda dig på mat i Ladan som tack för hjälpen. DS

2011-11-01 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0