110713

Idag är det så himla skönt ute, åh vad jag njuter. Har legat ute i solen en stund och nu försöker mamma tvinga i mig lite mat. Men jag kan inte äta när det är såhär varmt. Äter desto mer på morgonen och kvällen, men på dagen går det inte. Tog en giffel förut och då hörde jag mamma " ÄT MAT ISTÄLLET!" haha. Jaja, jag får väl ta och stoppa i mig lite, men vill spara mig till ikväll då jag ska grilla med mina töser hemma hos Linda.
Tror det kommer bli en bra kväll, ska även möta upp Sofie ner i Hova och sen ska hon stanna hos mig tills imorgon.
Ska försöka att lägga upp något mer innan jag åker och även visa en grej jag köpt nere i Hova.


Förra midsommar.. jotack, jag vet att jag typ mosar Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0