110626

Det har varit segt med uppdatering senaste dagarna men jag har inte suttit så mycket vid datorn..
Nu har jag hur som precis duschat och tagit på mig kläder. Jag och mamma ska åka till norrkvarn och köpa glass osv. Pappa har ändå träning så mamma tyckte att vi kunde hitta på något.
När jag kommer hem igen ska jag försöka att få upp lite bilder och berätta lite. Det är så jobbigt nu när jag måste sitta inne vid den stationära. Annars brukar jag ligga i soffan eller ute på altanen och ha det gött medans men det går ju inte nu. Ska försöka att lämna in den där laddaren i veckan och förhoppningsvis så får jag en som jag kan låna.
Men nu är det bäst att jag gör mig klar för vi ska väl åka om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer den där frisyren som var så himla lätt å fin som jag väntat på? dumma amanda.

2011-06-26 @ 17:02:53
URL: http://shvasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0