Det är ju inte sant.

JAG BLIR SÅ TRÖTT! Nu fungerar inte min laddare till datorn igen och jag kan inte fatta varför. Det är ju inte så att jag slänger den i golvet direkt. Och hur ska jag göra nu när det är sommarlov, kan ju inte lämna in den någonstans.. eller kan man det?
Visst, jag har en dator till här hemma men jag vill ha min bärbara som jag kan släpa runt på överallt. Och jag som hade lagt in en massa bilder som jag skulle ladda upp här men nu går ju inte det. Då måste jag lägga in dom på den här datorn först.. Och sen hade jag laddat ner filmer som jag skulle kolla på med, ÅH!
Om den inte fungerar imorgon heller så tänker jag ringa någon från skolan, tänker inte gå utan dator hela sommarlovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0