(God)morgon.

Hallå.
Igår så körde jag till lyrestad för mamma skulle sätta blommor på graven. Sen körde vi en liten omväg hem så jag fick köra en bit. När vi kom hem så duschade jag och sen beställde vi pizza, mitt förslag haha :). Sen på kvällen satt jag bara hemma och tog det lugnt. Det kändes som att jag var påväg att bli sjuk/förkyld.
Imorse vaknade jag av ett sms från synsam, vad glad man blir när man vaknar av sånt.. Efter det kunde jag inte somna heller så jag pallrade mig upp och in till soffan. Kände mig inte alls bra men efter en allergitablett och lite frukost så känner jag mig nu bättre, men jag tror ändå jag har en förkylning på gång.
Idag ska jag inte göra något speciellt. Johanna skulle komma hit senare och så ska jag färga hennes ögonfransar. Sen ska jag kanske på fotboll med lite senare men annars inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0