Hos brormin.

Igår så började jag min första vecka utav två på nimo. Jag har fått sommarjobb där vilket jag är jätteglad över. Visst, det är inte världens glamourösaste jobb men det är faktiskt ganska så kul ändå. Jag får göra olika saker varje dag så det är ganska så varierande. Har alltid saker att göra med som jag gillar för det värsta jag vet är när man bara sitter och inte har något att göra.
Idag så åkte vi iaf direkt till min bror efter att vi kommit hem och ätit osv. Jag sitter på hans dator nu.. Tänkte bara skriva vad jag gör på dagarna om ni undrar vart jag tar vägen. Det har ju inte blivit så mycket uppdatering sista tiden men jag har helt enkelt inte hunnit!


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Hej! ville bara säga att du är SJUKT FIN :O

du är verkligen jätte vacker! och jag älskar ditt hår!

menar verkligen det jag säger :D

2011-07-02 @ 16:30:56
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0