Sjuk..

Hallå.
Det är första dagen på sommarlovet och jag har blivit sjuk.. Ja det är sant! Åååh, varför just nu?
Jag vaknade imorse och kände mig inte så jättepigg och sen blev det bara värre. Hade feber och ont i hela kroppen så det var inte så skönt att sitta i bilen hem från Skövde. På vägen lämnade jag en palett till Sofie med som hon skulle låna. Stackarn ligger också inne haha..
Nu har jag sovit en stund och mår lite bättre. Ska försöka att få i min lite mat och så för sen ska vi åka och fira Alexander som fyllde år igår. Ska ta min en ibumetin innan vi åker så kanske jag mår lite bättre. Hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Hvass

Tack snällaste Amanda :D Hoppas du blir bättre :)

2011-06-11 @ 23:54:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0