110303

Torsdagar är lite tråkiga i skolan tycker jag. Har en lång rast efter andra lektionen som jag inte gillar men men. På hantverken så fick vi iaf öva på på vilken frisyr vi ska göra imorgon då vi har prov. Vi ska komma på en egen frisyr men det ska ingå fläta, romantisk toffs, lockar och dölja själva toffsen. Jag tror jag vet vad jag ska göra men ska klura lite till tror jag. Kanske kan komma på något ännu bättre än det jag tänkt mig innan.

När jag kom tillbaka till lägenheten så drog jag igång med städningen. Städade hela lägenheten, kan ju inte påstå att det är kul direkt men när  man väl sätter igång så gå det ganska bra. Lägenheten är ju inte så stor så det går fort. Det är bara disken kvar men den ville jag inte ta innan jag hade ätit.


Såhär såg jag ut idag.




Hade även på mig mitt armband från Thomas Sabo, undrade just vart det hade tagit vägen men sen hittade jag det i min jackficka. Sedär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0