110311

Jaa.. jag har knappt hunnit uppdatera innan. Igår så hade jag så himla mycket att göra så jag hann helt enkelt inte..
Idag så har jag ju varit i skolan som vanligt. När jag slutade så kom pappa och hämtade mig och så stack vi och handlade lite snabbt. Sen åkte vi till lägenheten och städade lite för det såg ut som bomben hade slagit ner.. Efter det så åkte jag till den plats som jag ska ha APU på. Dock tror jag att det har blivit något fel för vi var två stycken som tydligen skulle vara är men hon trodde det bara skulle vara en. Hur som helst så ska jag snacka med någon på måndag om det i skolan.
Sen så åkte iaf vi vidare till donken och åt.

Nu sitter jag hemma och väntar på mat. Det luktar goooott!! :)


Lockarna jag gjorde i skolan idag, efter det så gjorde jag lite mer med själva frisyren.


goodis på lunchrasten, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0