110312

I helgen så har jag inte gjort mycket kan jag ju säga. Men eftersom jag är så himla förkyld så känns det som att jag inte orkar göra något speciellt heller.
Vi var och hälsade på Farmor och Farfar förut eftersom hon nu har kommit hem. Var där ett tag, satt mest och prata och så och sen gick vi hem igen. Efter maten så lova pappa mig att vi kunde köra lite så det gjorde vi. Det gick mycket bättre nu så det var ju bra. Ska boka tid för den där kursen nu med snart. Jag får ju egentligen inte köra men aa, gör det lite ändå. Kör ju inte direkt i trafiken så det är lugnt.
Sen när vi kom hem igen så la jag mig i soffan och kollade på Trassel, söt film haha :)

Nu har vi precis kollat melodifestivalen som en äkta svennefamilj! Nu är det någon film, är inte så insatt då jag mest kollar på datorskärmen..


seri0s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0