110314

Det vill inte släppa helt i huvudet men det är mycket bättre nu. Har ätit mat  så med så jag tror att det gjorde susen!

Hur som. I skolan så var det lugnt tycker jag. På engelskan så satt vi mestadels och snackade samt läste/lyssnade vidare i boken. På datakunskapen jobbade vi med att skapa ett informationsblad och på hantverken så var Marie sjuk så vi fick jobba på själva. Vi gjorde Victory rolls samt pin curls som vi sedan tog kort på och mejlade till henne. Gick väl sådär med det är inte lätt att jobba när det inte finns grejer till alla. Hur svårt kan det vara att köpa in till alla kan man ju undra..

På vägen hem kom jag på att jag har ju inga pengar på min mobil. Jag orkade verkligen inte gå och köpa så jag bad mamma stick in på Ica hemma och sen ladda mobilen åt mig. Var ju tvungen att ringa till Saxess där jag ska göra min APU. Det löste sig iaf nu med platsen som tur var.
Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sen lägga mig i soffan och vila.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0