110315

Idag så körde vi riktigt hårt på gympan men det var skönt. Jag saknar att röra på mig och det märks verkligen nu. Blir snart galen av att bara sitta instängd i en lägenhet hela dagarna. Den enda motionen jag får är 15min till skolan och 15min tillbaka, sen idrotten i skolan. Det är verligen inte tillräckligt och det känner jag i kroppen för jag känner mig inte alls lika stark längre.
Nog om det. Efter idrotten så gick vi iväg till brandstationen där vi fick en liten utbildning som faktiskt var intressant. När jag kom hem så ringde jag till Saxess och nu ska jag vara där klockan halv 11 på Måndag, skönt med sovmorgon! :) Sen skulle vi lägga upp dagarna allt efter som.

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Känner att jag börjar få lite ont i magmusklerna nu efter idrotten, kommer säkert inte komma upp ur sängen imorgon haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0