110323

Idag gick dagen ganska så fort ändå och jag fick sluta vid halv fem vilket var skönt. Gick hela vägen hem idag (brukar alltid ta bussen till rese och sen gå därifrån och hem) för jag tänkte att bussen säkert skulle vara full då många slutar vid den tiden. Det tog inte så lång tid att gå men det var inte speciellt skönt då det blåste så himla mycket. Håret flyger åt alla håll och åker i ansiktet så man inte ser någonting haha.
Nu har jag iaf precis tagit på mig lite skönare kläder och lagt mig i soffan. Ska ta mig en kopp te nu i hopp om att få upp värmen lite och sen kolla på tv.

Imorgon börjar jag klockan halv ett, hur skönt som helst! Det blir en riktig sovmorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0