110328

Idag när jag skulle börja på att packa ner allt jag skulle ha med mig så såg jag att jag hade missat samtal och sms, det var från Sandra (hon som har saxess). Då ville inte hennes bil starta så hon skulle troligtvis bli sen så hon skickade med claras (en annan praktikant) nummer och sen möttes vi på Elins esplanad. Vi gick runt och kollade lite i affärer och sen tog vi en snabbfika på wayne's coffee. Efter det gick vi tillbaka till salongen och satte oss i solen för att vänta. Tillslut kom Sandra, typ lite innan två. Då satte vi oss och åt nästan med en gång och efter det lockade Clara mitt hår. Sen slutade jag så det var en mycket lugn dag.
När jag slutade så kom mamma och pappa för att hämta upp mig och sen åkte vi till Alpina och åt. Jag och mamma delade på en kycklingrulle, mums! Efter det handlade vi mat och sen åkte vi lite snabbt till lägenheten. Efter det var det dags för informationsmötet som varade i en timme ungefär. Nu har mamma och pappa åkt och jag kollar på projekt runway.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0