110330

Sådär, nu har jag kommit hem och har även hunnit med att äta. Idag kom jag till salongen som vanligt. Direkt efter att jag hade hängt av mig så sa Sandra att hon hade en liten annan uppgift till mig. Hennes sambos syster är stylist (hon har ett eget företag eller vad man ska säga) och hon var just nu i skövde och jobbade med en modevisning. Det är shoppinghelg här i skövde nu till helgen och då ska hon sätta ihop en modevisning. Jag mötte upp henne på hennes kontor och sen pratade vi om vad som skulle hända under dagen. Hon hade lite arbete att göra så jag fick gå en sväng på stan och efter en timme så åt vi mat tillsammans. Sen började det hela. Vi sprang runt i klädaffärer och plockade kläder för fulla muggar. Det var hur mycket som helst att göra men jag fick vara hennes lilla assistent och det rullade på jättebra. Imorgon vet jag inte om jag ska vara med henne igen men hon ville att jag iaf skulle försöka vara med henne i några timmar.
Det var jättekul att få prova på någonting som jag skulle kunna tänka mig att hålla på med!

Nu är jag helt slut, skulle kunna somna på direkten om jag så ville. Tror att jag ska hoppa in i dushen ett tag för jag fryser som bara den!


sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0