Dag 1 Presentera mig själv.

Jag heter Amanda Kylén och jag bor egentligen på två ställen. Min mamma och pappa bor i en liten by som heter hova och det är där jag bort på helger, lov osv. Det kallar jag mitt riktiga hem. Sen har jag min egna lägenhet i Skövde. Där bor jag på veckodagarna när jag går i skolan.
Jag är född 11oktober 1994 och är därför 16år för tillfället. Jag tycker det är ganska så tråkigt att fylla år så sent för man får ju vänta längre på att ex. få körkort osv. Men det är som det är med det.
Här i skövde så går jag på en skola som heter plusgymnasiet och jag pluggar till stylist. Jag kommer berätta mer om min skola en annan dag.
På dagarna så gör jag inte så mycket förutom att gå i skolan. Dock skulle jag behöva ta tag i det och kanske börja att röra lite på mig. Men det är inte kul att göra det själv så jag har helt enkelt lagt ner det för länge sen. Innan jag flyttade så spelade jag fotboll och red men nu hinner jag inte med det tyvärr. Jag hade gärna fortsätt att rida för jag tyckte det var väldigt avkopplande. Man kom verkligen bort från allt för en stund och gjorde någonting som man tyckte var kul.
Jag vet inte om jag kan komma på någonting mer som jag har att berätta om mig själv.
Bara säga till om det är någonting ni vill veta om det är så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0