Dag 2 - Min högsta dröm.

Min allra högsta önskan kanske låter lite töntig eller så men det är faktikt att bli modell. Jag älskar att kolla på visningar, topmodel och kolla på en massa bilder på modeller. Modesedorna i tidningar är dom jag alltid bläddrar fram till! Tycker den industrin verkar hur rolig som helst och det är någonting som jag alltid har drömt om
Så länge jag kan minnas så har det varit min högsta dröm. När jag var liten så tog jag alltid mammas förstora klackskor, klädde ut mig med massa smycken och allt möjligt. Hahah, jag har fina bilder på detta kan jag lova, dock ligger dom hemma i hova så det är tyvärr ingenting jag kan visa nu.
Det finns ju olika typer av modeller men det jag helst skulle vilja göra är att gå på catwalken. Fatta vilken kick att gå framför så mycket människor och alla ögon är på en. ÅH!
Vissa kanske inte visste det men jag är faktiskt väldigt lång, hela 178cm :)

I höstas så kom det faktiskt fram två tjejer till mig under shoppinghelgen. Dom frågade om jag ville bli modell och jag blev helt ställd. Visste inte vad jag skulle säga men tillslut fick jag fram att svagt "ja.. eh, det skulle jag väl". Då kom dom från en agentur. Det ena ledde till det andra och jag blev erbjuden ett kontrakt eller så kunde jag få gå på modellskola där (detta var alltså ett tag efter). Jag tackade efter många om och men nej till detta. Ibland så kan jag ångra det men jag kände att det var ingenting för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0