Fixat håret.

Nu har jag gosat ner mig i soffan framför big brother. Har precis dragit i mig en redig kopp med te. Imorgon börjar jag klockan 11. Egentligen så skulle jag vilja dra in till stan innan man jag kommer inte orka det. Vill helst sova så länge jag får ju..
Ja ja, nu ska jag åter gå till tvn!

Juste!
Idag så fick jag mitt hår fixat av tjejen som gick andra året på frisörlinjen. Hon fyllde i min utväxt med slingor så nu syns den inte längre. Den var verkligen jättelång, då menar jag runt 5cm! (kanske tom mer? aja..) Haha, fint!
Men det blev iaf jättebra och gratis är gott haha ;)  Hon gjorde även en inpackning på mitt hår så nu är det lent och fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0