Första dagen.

Jag slutade vid 17.40 så jag kom hem ganska så sent mot vad jag brukar. Egentligen så gör det inte så himla mycket eftersom jag inte har så mycket att göra på dagarna men jag hinner ingenting när jag kommer hem. Vet inte om jag kommer hinna träna denna veckan om jag inte gör det på morgonen.

Kan berätta lite om dagen iaf.
Det var en till tjej där som gick i ettan på frisörlinjen så jag har varit en del med henne idag. Dock är hon bara där på Måndagar. Imorgon vet jag inte om det skulle vara någon annan där eller om jag kommer att vara själv.
Jag har iaf gjort lite olika saker. Fick lära mig lite olika flätor som jag övade på och sen gjorde jag lite annat med håret också. Sen fick vi även färga fransar + bryn och noppa ögonbrynen på en kund vilket var lite kul. Men det kunde bli lite segt ibland tyckte jag.
Imorgon börjar jag klockan 12.00 så det blir sovmorgon, skönt!

Två flätor jag lärde mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0