Har precis tränat.

Nu har jag precis avklarat mitt första träningspass.
Ja, ni läste rätt! Om inte jag kan ta mig till gymmet så får gymmet komma till mig helt enkelt. Jag har laddat ner ett träningsprogram som jag ska följa som är på 20-30min. Det finns olika nivåer, tror det är 3st men jag började på ettan. I början när jag kollade igenom det lite snabbt så tänkte jag "det kan väl inte vara så jobbigt?" Men det fick jag äta upp kan jag lova. OM det kändes! Men jag höll ut och kämpade mig igenom hela passet och nu känns det underbart. Det fokuserar precis på det jag vill med, mage, armar och ben.
När jag tog kortet precis efteråt så kände jag hur mina ben skakade, vilket dom gör än. Ska ta och hoppa in i duschen nu och sen ska jag ta mig något att äta.


Nu är jag taggad kan jag lova (hoppas att det ska hålla i sig bara!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0