20dagar.

Jag vet att det är massa som redan gjort detta eller gör men jag vill hitta på något nytt i bloggen. Det jag tänkte göra var att berätta olika saker i 20dagar, känner ni igen det?
Dock kommer jag inte ha exakt samma lista, kommer byta ut några frågor som jag tycker är tråkiga. Jag kortade även ner den till 20dagar eftersom jag inte kom på några fler roliga frågor som är intressanta.

Here we go.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min högsta dröm.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Såhär skulle jag vilja gå runt idag.
Dag 6 – Mina mål i livet.
Dag 7 – I mitt badrumsskåp.
Dag 8 – Någonting jag skulle vilja göra.
Dag 9 – Detta vill jag jobba med.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Mitt drömboende.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – I min dusch.
Dag 16 – Sminket jag använder till vardags.
Dag 17 – Min garderob.
Dag 18 – Min största förebild/idol.
Dag 19 – Min skola.
Dag 20 – Min favoritplats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0