110502

Idag var det dags för en ny vecka och även början på en ny månad. Det är inte långt kvar till sommaren nu, härligt!
Hur som. Innan lunchen var jag på kinnekullehälsan och gjorde en vanlig kontroll, väga, mäta och svara på frågor. Tog även blogprov så nu har jag en plåster på fingret. Hon som jag hade var jättebra tyckte jag, hon kunde skämta och var inte stenseriös som alla andra är...

Efter lunchen hade jag prov i hantverk på svinrygg och victory rolls. Det gick väl okej men jag har gjort bättre innan. Dock ska det såklart inte bli bra när det väl gäller. Aja..
Nu har jag precis ätit och har inte mycket annat planerat in. Kanske skulle ta och träna sen.. Har lust att gå till netto och handla med. Fick hem reklam därifrån och det fanns massa gott med. Vet dock att jag inte kommer orka det nu haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0