110504

Som sagt så hade jag np i engelska imorse. Jag hoppas verkligen att det gick bra nu bara! Efter det hade vi rast och sen vanliga lektioner igen. Dagen gick dock väldigt fort och var inte alls jobbig.
Efter skolan gick jag och Erica till stan och kollade lite. Jag hittade ett par såå snygga shorts, men jag kunde inte bestämma mig. Ska nog sticka in imorgon och köpa dom tror jag. Nu har jag funderat lite och kollar på vad man kan ha till och då vill jag ha dom, tror jag... haha. Efter det gick jag och erica och åt och sen gick vi hem till mig igen. Vi satt och spelade lite kort, snackade och sen gick hon till sin syster.

Nu har jag precis kollar klart på en film jag såg på bussen igår och funderar på att sova en stund. Är jättetrött och känner att jag behöver vila lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0