110509

Idag körde jag på shorts för det skulle ju bli bra väder. Dock var jag rädd att det skulle bli kallt på morgonen så jag tog ett par strumpbyxor under.
Idag på hantverken så skulle vi göra en makeup med burlesque som inspiration. Det gick väl sådär, kan visa bilder sen. Vi hade hantverk sista timme och jag hade inte lust att gå runt med massa make, glitter, lösögonfransar osv så jag skyndade mig att ta bort det och sen drog jag på mig ett par briller. Skulle till rese för att fylla på mitt busskort så det var skönt att gömma sig bakom ett par solglasögon.

När jag kom hem tog jag en macka nu gör jag inget speciellt. Kollar lite på The fashion show.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0