110510

1 Månad kvar tills jag går på sommarlov, åh så härligt!

Idag hade jag två st np i engelska på morgonen och efter det var jag hur trött i huvudet som helst. Som tur var så hade vi lunch efter det och sen var det inga jobbiga lektioner heller. Efter skolan gick jag till H&M och skulle kolla bikini för jag måste verkligen ha en nu. Hittade en gul som jag bara älskade färgen på, dock satt den inge bra så det blev inget köp men ska nog dit imorgon igen och prova en annan, en röd. Jag testade den röda men var osäker på storleken och jag orkade bara inte att gå och hämta en ny. Det var ganska mycket folk och så med. Ska även köpa lite grejer till mamma och sen måste jag köpa ett örhänge till mitt hål som det snart är dags att byta i. Gud så fort det går.

När jag kom hem var det enda jag ville att gå UT! Jag vill inte lägga mig utanför och sola för det känns så dumt (det är alltså massa lägenhetshus/villor runt om där min lägenhet ligget, men jag skiter snart idet..) så kom på en anledning för att komma ut. Kollade igenom netto och sen gick jag dit och handlade lite småsaker. Det var skönt att komma ut i solen lite, även om det inte är så långt.


sitter just nu och dricker kaffe och kollar 2 1/2 men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0