110512

Har inte hunnit skriva någonting innan för jag har varit upptagen.
När jag kom hem från skolan så tog jag en macka och kaffe. Sen ringde min bror och sa att han och Malin var i skövde. Jag drog på mig ytterkläderna och stack ner till dom. Vi skulle nämligen åka och handla lite grejer. Ska snart visa vad jag köpte.
Efter det skulle vi dra och äta någonting. Åkte först till Thai house men då skulle dom öppna om 30min så vi åkte in still stan istället. Där blev det american pizza, första gången jag åt där men det var faktiskt gott. Dock blev man så sjukt mätt, jösses.


Nu har dom precis droppat av mig och jag sitter nu i soffan och slappar. Ska ta och packa ihop mina grejer snart eftersom jag åker hem imorgon (som vanligt). Sen ska jag kolla reprisen av BB med. Jag missade det igår för jag gick och la mig klockan nio. Jag försov mig nämligen med 30min igår så tänkte att jag skulle lägga min tidigt. Hjälpte det? Nej, inte direkt. Jag försov mig precis lika mycket idag.. Imorgon måste jag verkligen gå upp när klockan ringer och inte  stänga av och sedan blunda igen.. Kanske skulle ta och lägga mobilen i andra sidan av rummet så jag måste gå upp för att kunna stänga av larmet. Smart!
Jaja, nu ska jag inte tjata mer!


ska snart ta kort och visa er vad det är för roligt i påsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0