110513

Sådär nu har jag kommit hem efter en lång dag.

När jag kom till min bror så skulle han åka och träna nästan direkt. Jag och Malin blev därför själva tills dess att han kom hem. När han väl gjorde det så gick vi och köpte mat, åt den och sen åkte vi till Hova. Väntade på att mamma skulle komma hem och bli klar och sen drog vi vidare till Örebro. Stack in på ikea på direkten och sen åkte vi snabbt till Marieberg. Jag och mamma kollade bara på bikinisar men jag köpte ingen. Hittade en svart och en orange men köpte ingen för jag var osäker. Blir så arg på mig själv att jag aldrig kan bestämma mig.

Nu har jag slängt mig i soffan och tänker inte göra mer för idag. Jag ska gotta mig med min godispåse jag köpte innan jag åkte från Skövde.


hos brormin


right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0