110526

Idag gick vi igenom HLR på morgonen, gjorde det i nian och det var precis samma sak men det är väl bra att uppdatera minnet lite. Efter det var det bara hantverkt kvar och då övade vi inför modevisningen vi ska ha. Det sista sminkade jag en tjej och sen slutade jag strax efter 12.
Har hunnit med att äta och dricka kaffe och nu ligger jag framför teven. Har inget speciellt jag ska göra idag, ska bara plocka ihop grejerna jag ska ha med mig imorgon så det blir en slappardag.
Imorgon ska jag på en föreläsning på morgonen om anorexi, bullimi och tvångstankar och efter det slutar jag. Det ska faktisk bli kul att lyssa på det för det är någonting som jag tycker är intressant och jag tycker det är viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0