110527

Idag var jag ju på föreläsning men det varade bara i en halv timme så det var inte alls länge. Det som sades där vissta jag redan med så det gav ju inte sådär jättemycket men men. Efter det åkte jag hur som helst hem till Hova igen, skönt! När jag kom hem åt jag mat och sen somnade jag i soffan och vaknade när mamma kom hem från jobbet. Vid fem åkte jag och mamma ut och övningskörde och det gick faktiskt riktigt bra och det tyckte mamma med. Det tar sig! :)
När vi kom hem åt vi mat och nu sitter vi och äter massa gott. Ska snart hoppa in i duschen så jag slipper det imorgon men först ska jag noppa mammas ögonbryn.

Imorgon ska jag och mamma åka till Örebro, hoppas på att jag hittar lite snyggt.






Lyckades forma ett A haha, slå det ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0