Back to my own place.

Äntligen är jag tillbaka i lägenheten. Åkte ju direkt till Mariestad efter skolan och sen var det dags för den där kursen. Dock tyckte jag inte att den var som alla andra hade sagt. Eller så var det bara olika på olika ställen för han som jag hade var skitbra och man lärde sig ganska så mycket. Vi hade egentligen tänkt att jag skulle gå här i skövde sen när jag väl ska ta lektioner men nu vet jag inte riktigt. Har lust med att gå där istället och mina föräldrar överväger det med. Får se hur det blir..

När jag skulle gå hem från bussen så skulle det såklart regna/snöa.. När jag kom in var jag helt genomfrusen så nu har jag gosar ner mig under filten. Ska ta något att äta, kolla BB och sen ska jag sooova!
Imorgon är det nationellt prov i engelska så då måste jag vara utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0