Dag 6 – Mina mål i livet.

Jag har helt glömt bort att jag höll på med dessa "dagar". Skulle ju kunna fortsätta med det nu då jag inte kommer på något roligt att skriva här. Jag kör igång med en nu direkt, sen kanske det kommer upp en till idag, får se.
Hur som..


  • Gå ut gymnasiet med bra betyg.
  • Kanske plugga vidare.
  • Resa till ett land och jobba där i något år.
  • Vara oberoende och kunna göra vad jag vill.
  • Jobba med det jag vill.
  • Bo mitt i smeten i en stor stad.
  • Tjäna bra med pengar.
  • Bo i ett stort fint hus med djur (katt, hund).
  • Prova på att ha mörkbrunt hår (inte direkt något mål, men det är något jag ska testa innan jag dör haha..)

Egentligen har jag bara ett enda stort mål i livet. Att kunna göra precis vad jag vill! Känner jag för att resa jorden runt, ja då ska jag göra det med. Vill inte ha någonting som ska kunna hindra mig från att kunna göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0