Dag 7 – I mitt badrumsskåp.

Tar en till av dessa när jag ändå är i farten.
Detta är alltså produkter ur mitt badrumsskåp som jag använder varje dag eller ofta.


Dåliga bilder, jag vet! Men jag tog bara lite snabbt.

1. Goldwell nice balance: Den tar man i håret efter att man har duschat i lite fuktigt hår. Den reparerar topparna och motverkar även statiskt hår.
2. Goldwell duble boost: Den tar man i hårebotten när håret är lite fuktigt och antingen så fönar man på det (för extra volym) efter eller så låter man det bara vara. Det ger alltså volym i hårbotten.
3. Känner väl alla igen? Proffs hårspray



1. Åhlens brun utan sol: En vanlig smörja som gör att man blir brunare (har inte använt den på flera månader, tar det bara på vintern för att inte se ut som ett lik, ungefär en gång i veckan / varannan vecka)
2. Nagellackborttagning: Den har jag köpt på willys men jag tycker den är jättebra. Vissa tycker jag kan torka ut men det gör inte den här.
3. SJP (Sarah Jessica Parker) parfym: luktar underbart!


1. Rengöring från clarins: Detta är den bästa jag har testat! En gång glömde jag den hemma i Hova och fick använda en annan, jag märkte direkt att min hy inte var lika bra längre. Jag har ingen perfekt hy men gillar den här jättemycket.
2. Återfuktning från Nivea: Den återfuktar efter att man rengjort, ska även motverka att man bli glansig men det vet jag inte om jag tycker att den gör.
3. Handkräm från aco: Den är verkligen hur bra som helst. Har man torra händer så motverkar den det på nolltid!
4. Bodybutter: Återfuktar kroppen och den luktar hur gott som helst, finns i flera olika dofter. Doften är inte sådär jobbigt stark utan lite lagom, doften sitter i ungefär tills man duschar nästa gång.
5. Idomin: Använder jag innan jag ska gå och lägga mig om jag är torr om läpparna. Brukar kleta på ett bra lagar som sedan får torka in under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0