Dag 8 – Någonting jag skulle vilja göra.

Någonting jag verkligen skulle vilja göra är att åka till USA. Där skulle jag först vilja resa runt från kust till kust och sedan stanna och bo i New York ett tag, så att man kanske är borta runt ett år eller något. Har man tur kanske man kan få tag i något jobb där för ett tag men annars får jag tjäna ihop lite cash innan som jag kan leva på där. Jag har aldrig varit där men av någon anledning så gillar jag staden, har verkligen fastnat (!) och är väldigt nyfiken på och se hur det är att bo där.
Som ni kanske märker är jag väldigt intresserad av att resa. Jag skulle vilja ta ett år bara till att resa runt till olika länder men då vill ja ha semester hela tiden och verkligen kunna njuta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0