FastFive.

Tänkte berätta lite om i torsdag, då jag var på bio.
Först gick vi hem till mig och lämnade mina grejer och jag bytte även om lite. Sen gick jag och Erica ner till stan och åt, var vrålhungrig. Blev en baguette på bakeoff och sen gick vi vidare en sväng på stan. Mötte upp Ericas kille och hans syster och sen var det dags för bio. Såg ju som sagt Fast Five och den var väldigt bra tyckte jag. Värd att se!
Efter bion fick jag skjuts hem och direkt när jag kom hem åt jag lite och sen gick jag och la mig typ. Var så himla trött och somnade också som en stock.


Kommentarer
Postat av: julia hansson

åh vill se filmen !!

2011-05-07 @ 15:56:48
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0