Regnregn och lite blåst.

Duschade för en liten stund sen och har precis målat naglarna. Det spöregnar ute och är hur mulet som helst, blåser även lite.. Fast tycker det är lite mysigt att sitta inne under en filt medans det regnar ute. Eftersom jag ändå bara är inne så njuter jag ju inte av solen för tillfället ändå. Hoppas dock att det blir bättre väder imorgon! Jag vill kunna gå i shorts till skolan.

Idag efter skolan gick jag och sofie och provade en hel drös med bikinisar. Dock fick jag inte med mig en enda hem. Hittade en gul fin med volang som jag gillade jättemycket, dock stod volangen typ rakt ut när jag väl provade den och det var inte så värst snyggt, sen syndes padsen igenom jättetydligt vilket heller inte var något vidare. Provade några andra med men jag fastnade inte för någon. Tråkigt.. Gick istället och köpte grejer till mamma och sen gick jag hemmåt.
Jag började med maten och medans den blev klar drog jag igång att städa. Eftersom jag inte är något stort fan av att städa så är det skönt att det går så pass fort (när man väl kommer igång..).

Nu är det bäst att jag går och borstar mitt hår innan det blir helt risigt.



syns inte på bilden, men det regnar kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0