Satans sladd.

Anledningen till att det inte har kommit upp något är helt enkelt för att jag glömde laddaren i Skövde och hade självklart inget batteri i datorn när jag kom hem. Jag har en massa bilder på kameran som jag vill visa men dom får helt enkelt vänta tills det att jag kommit tillbaka till lägenheten. Ska ju åka dit senare idag så troligtvis kommer dom upp ikväll. Visst, har ju dator här hemma med men det känns onödigt att lägga in bilderna här.

Förövrigt så övningskörde jag "på riktigt" för fösta gången igår med mamma. Jag tyckte att det gick jättebra, fick dock panik två gånger när det kom bilar efter mig och jag skulle svänga ut från en väg. Gasade på som tusan och mamma kunde se framför sig hur vi åkte ner i diket. Men icke då, det gick så bra så bra! Mamma erkände dock att hon var lite svettig efter åkturen haha! :)


haha, där har ni en bild på mig för exakt ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Sofie Hvass

Du är allt bra schnygg du Amanda!

2011-05-22 @ 21:52:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0